مطالب طنز


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

 دوره و زمونه ای شده که باید به ادما بگی من معذرت میخوام ، خیلی عذر میخوام، اصن غلط کردم که شما اشتباه کردی

 

                 

 

 

 ای کسانی که عمه ندارید فک کردین میتونین هر غلطی بکنین کور خوندین یه فرشته هست فحش هارو دایورت میکنه روخالتون

                

 

 

 ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ ! ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺑﻬﺖ ﮔﻔﺖ : ﻫﺮ ﻃﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ.... . . ﺑﺎ ﻣﺸﺖ ﺑﺰﻥ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺭﺍﺣﺘﯽ !

              

 

 سرعت اینترنت صفر..... هیچ جا رو باز نمیکنه جز دهنه آدمو!!!!



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت17:16---3 بهمن 1392
سلاممممم خوبییییی خیلی دلم برات تنگ شده بود وبلاگم مسدودشده منو با ادرس جدید لینک کن

samar20.loxblog.com
پاسخ:سلام عزیزم.بااااشه حتمااااا


رامان
ساعت11:34---30 دی 1392
وااای سلام عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود

یعنی خیلیییی باززم سفر بودم اونم یه سفر هشتاد روزه نه دور دنیا بلکه دور ایران!!!

1.هههههههههههههه بهتره بهش بگی اشتباه کردم که غلط کردی

2.واااای پس من دیوونه که سه چهارتا عمه دارم چیکار کنم گناه دارما

ولی خودمونیما اصلا از عمه هام خوشم نمیاد میخوام اون فرشته خانم رو عمه هام دایورت کنه بهش قول میدم رو اونا زودتر دایورت میشن خالمم زیاد باهاش حال نمیکنم اگه از دایورت کردن رو عمه هام خسته شد بره رو خالمم

آخه به گمونم اگه به خالم بگم فرشته خانم رو تو دایورت میکنه خوشحال میشه شاید فک می کنه دایورت یعنی معاینه پزشکی آخه خالم دوس داره یه فرشته اونو معاینه کنه

در ضمن این چه کاریه خوب به فرشته بگو رو من دایورت کنه تمام خودم حی و حاضرم دیگه...

3.هههههههههه واااااای چقد قشنگ گفتی ولی مشکل اینه که من نمیدونم طرف چه وقت این حرفو میزنه؟ لطفا منو راهنمایی کن تا منم از مشت و لگد بی نصیب نمونم عزیزم

4.باور کن یه روز میخواستم به زورم شده جلو دهنمو بگیرم ولی نشد طوری دهنمو باز کردم که یه مگس صاحب مرده رفت تو دهنم

خوش به حا ل تو که حداقل میتونی دهنتو وا کنی ولی من از ترس مگس دیگه نمیتونم اون کارو بکنم ........

جالبه بهت بگم یه چیز دیگه ام باز شد اون روز 1 دهنم 2 وبلاگ تو

باحال مث گذشته مرسی عزیزم


پاسخ:سلام.بعد از مدت ها به وبلاگم خوش اومدی!!!!!!آخی بیچاره عمه و خالت!!! خواهش میکنم قابلی نداشت :)


ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت3:39---28 دی 1392
مثل همیشه عالی
پاسخ:ممنووون عزیزم


♥TI$@}{♥
ساعت16:55---27 دی 1392
سلاامممم عزیزدلم....خیلی خوب بود...بعدازمدت هادوری ازتهِ تهِ دلم خندیدمممم



باریکلابازم آپ کردی خبرم کن...



آپم بدوبیا....
پاسخ:ممنووون گلم.خدارو شکر که خوشت اومد.حتماااااا


مبینا
ساعت12:29---23 دی 1392
ایول خیلی قشنگن بازم از اینا بذار

من هنوز نمردم ..㋡
ساعت19:46---16 دی 1392
روزی با خودم فکر میکردم که اگر او را با غریبه ای ببینم
شهـــــــر را به آتش میکشـــــــــــم امـــــــــــــا الان .......
حتی حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست


ریحانه
ساعت11:19---14 دی 1392

خییییییییییییلی قشنگ بودن
مرسی که سرزدی
خیلی خوشحالم کردی


zahra e
ساعت17:34---13 دی 1392
دمت گرم عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 2 مهر 1387 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ